Hallo jij daar! Waar blijf je?

Over van alles en nog wat, zolang het maar niet medisch is.....

Re: Hallo jij daar! Waar blijf je?

Berichtdoor abelj » Za 26 Dec 2009, 17:35

Grappig Mariel dat jij van het Radboud naar Dr. Langemeier bent gegaan voor je prolaps vanwege die onhandige houding van het Radboud.
Ik ben Jochem, 36 jaar oud, en heb in de jaren negentig ook mijn prolaps laten verwijderen, in het Dijkzigt. Ik heb toen niet de keuze gemaakt om naar het Sophia te gaan, met inderdaad het gevolg dat ik een flink aantal dagen (ik meen ruim een week) in het ziekenhuis, met allemaal artsen en co-assistenten om mijn bed die erg geïnteresseerd in mijn geval waren ;) Mij werd verteld dat ze vooral geïnteresseerd waren omdat de manier waarop mijn anus vlak na mijn geboorte was aangelegd bijzonder was. Dat is destijds gebeurd in het Maria Ziekenhuis in Tilburg. Zoiets hadden ze nog nooit gezien. Tja ... Ik hoorde later van anderen binnen de vereniging dat het allemaal veel makkelijker had gekund en dat dit nou typisch zo'n Transitie - probleem was: volwassen chirurgen stuiten op onbekendheden omdat zij gewoon minder ervaring hebben met kinderchirurgie en (dus) ook met anusatresie.

Ik heb mijn wachtwoord weer es opnieuw ingesteld en kan nu ook weer mee 'babbelen'. Heb zo es die berichtjes van het afgelopen jaar gelezen en vind het erg nuttig ! Natuurlijk nog veel te weinig deelnemers, maar lijkt me sterk dat het er niet veel meer gaan worden 8-)

Groetjes,

Jochem
abelj

Re: Hallo jij daar! Waar blijf je?

Berichtdoor Bertus » Ma 28 Dec 2009, 17:08

Jochem en anderen,

Roept het voort, dat het nuttig is om het forum te gebruiken!

Voor 2010 wens ik iedereen veel voorspoed :D en gezondheid :D toe.

Groet,

Bert ;)
Bertus

Vorige

Terug naar Babbelbox